tisdag 15 juli 2008

Snart kommer den!!!!

Tja

Snart kommer min efterlängtade docka från USA. Mycket turer har det varit kring den. Första stället jag försökte köpa den ifrån tänkte "blåsa mig" på en hel del pengar. Tur att man inte är helt dum i huvudet och handlade snabbt. Spärra kortet och hitta ett annat pålitligt företag. (e-kort är bra att ha när man handlar på nätet, tips!)
Men nu är hon på väg, en precis likadan docka som jag beställde från första företaget. Väldigt mycket billigare denna gång!
Jag spårade just paketet och det hade anlänt till malmö igår, borde komma i morgon då =)
Just nu virkar jag mycket kläder till baby, har fått dille på det. De är sssååå söta och man blir så glad när man klarat av att göra ett sånt fint plagg. Kameran måste fram för det är roligt att ha och se tillbaka på det man har gjort. Jag ger ju bort ganska mycket och man glömmer tyvärr hur de såg ut och vad man gjorde för virkade saker =(
Nu ska jag sätta mig i soffan igen och virka framför tv:n. Barnen har lagt sig och sover gott, i alla fall den minsta.
Ha det bra där ute i cybervärlden!!

Inga kommentarer: