onsdag 2 juli 2008

semester

Hej

Nu vore det underbart med semester! Jag längtar verkligen! Solen skiner igen och värmen är på väg tillbaks, känns det som. Hoppas att det håller i sig.
Strax ska jag slå mig ned i soffan med ett nystan och en tre och en halvans virknål. Gissa vad det ska bli? mmm.... det kan man fråga sig.
Usch nu kommer min son med en fästing på sig, måste ta bort den. Jag börjar bli bra på att plocka fästingar. Barnen har dem och katterna har dem. Otäcka djur. Blä!
Måste kila nu men jag sitter nog snart här och skriver igen i hopp om att någon kanske läser.

Carola

2 kommentarer:

Nina BF sa...

Hej Carola! Kul att hitta en ny sida! Tack för dina fina rader om min blogg - sånt värmer alltid!

Ja ghar också fastnat i virkträsket som du kanske sett och mina senaste bokinköp är om amigurumivirkning och kommer från Usa, bara ett litet tips sådär... Jätteinspirerande och kul att bläddra i.

Ronkan sa...

va fina grejjer du gjort systeryster =) underbart!